miercuri, 14 august 2013

OARE CAT VA MAI DURA BATJOCURA ?


" Doamnelor si domnilor,


De bine, de rau, dupa mai mult de un an de promisiuni, SCMD a 

obtinut prima mare victorie partiala (dupa Legea 112/2012) in 

lupta pentru recuperarea statutului si a drepturilor legitime 

anticonstitutional si antieuropean incalcate/confiscate de regimul 

Basescu – Legea 241/2013. Prin aceasta s-a stopat  noul val 

de revizuiri si decese in randul rezervistilor, ca 

urmare a prevazutei pauperizari totale."


            Asa incepe RASPUNSUL ANTICIPAT publicat azi la ora 17.47 pe pagina centrala a blogului SCMD.
     
            
            Pentru a intelege cum s-a stopat si ce s-a stopat, priviti decizia primita de unul dintre colegii nostri la aproape o luna de la "prima mare victorie partiala" (emisa la 08 AUG 2013 decizia a ajuns in cutia postala a adrisantului ieri 13 aug 2013).
Ar mai fi ceva de spus ?
            Eu unul nu mai am vorbele la mine.  Ba chiar ma intreb, cum au facut-o nu demult unii colegi, in situatii legate tot de reparatoriile promise , daca mai "am toti boii acasa".

             Tinand cont de scepticismul tot mai prezent printre membrii ramasi, inca, in sindicat (motivele nu mai necesita evidentiere), tema mi-e ca sunt reale sanse de a-mi trece in CV (!!!) functia de "presedinte al filialei de la constituire pana la desfiintare".



Cu stima si respect, dar cu tot mai slaba nadejde,
Presedintele Filialei Ineu
Col.(r) Mihail-Adam Maftei